Volgers

zondag 24 januari 2016

Hifi

Uiteindelijk bleek de platenspeler die ik van mijn ouders kreeg niet te voldoen. Lees: het was wat te duur om ze te laten maken en dan had ik nog altijd een oude speler die niet zoveel kan.

Dus: op zoek naar iets nieuws. Een tijd geleden kocht ik een Bose-box. Zo'n draagbare speaker die met bluetooth werkt. Nu is dat wel een heel gedoe. Je moet telkens verbinding maken met je box en het apparaat waaruit je je muziek wilt kiezen. Het geluid is super! Maar de handelingen waren mij soms teveel.

Dus ook op zoek naar een nieuw hifi-keten. Waar ik gewoon een cd'tje in kan steken of connectie kan maken met gsm, laptop of tablet door op een knopje te duwen. And that's it. Zo kan ik ook mijn Spotify abonnement gebruiken.

Gevonden bij een webshop en bij een zekere winkel.
De merken? Denon (hifi-keten) en Lenco (platenspeler).
Tevreden? Enorm!

Foto's? Ja, natuurlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten