Volgers

vrijdag 23 oktober 2015

My job #boostyourpositivity

Mijn job is mijn droomjob! Wat ik dan doe? Ik ben bibliotheekmedewerker of -assistent. Het is een heel veelzijdige job met veel afwisseling. Om niet te hervallen in het omschrijven van mijn taken ga ik gewoon wat algemeen de dingen omschrijven.


Ik sta op de jeugdafdeling maar evengoed op de andere afdelingen (lees: verdiepingen). We zijn met een groot jeugdteam van 7 mensen. Ik ben zelf verantwoordelijk voor 3 jeugdprojecten maar werk verder nog mee aan 3 jeugdprojecten. En het is bij ons echt dikke fun! In totaal zijn er trouwens 10 jeugdprojecten!

Daarbuiten beheer ik samen met nog 2 anderen de Facebook pagina en website van de bib. En dan werk ik nog 1x per week "aan het onthaal" en 5x per week aan de andere infobalies. 2x per week zit ik aan mijn bureau in de personeelsruimte (backoffice) te werken tijdens de openingsuren van de bib.

Ik zorg ook voor de themastanden (samen met 2 anderen). Ook geef ik jeugdboeken in ons bibliotheeksysteem (computer) in. En dan doe ik daarnaast nog wat kleinere taken.

Dat globaal omschrijven van mijn werk is dus niet gelukt. Voor een deeltijdse job is dit ruim voldoende werk.

1 opmerking:

  1. Jouw job lijkt me wel erg leuk! Er komt meer afwisseling bij kijken dat je eerst zou denken :) Fijn om te lezen dat jouw job jouw droomjob is!

    BeantwoordenVerwijderen