Volgers

zondag 7 juni 2015

Read-a-thon van Kathleen van Verbeelding


Regelmatig doe ik mee aan de Read-a-thon van Kathleen van Verbeelding. Mijn doel? Zoveel mogelijk lezen natuurlijk! Zoals in een marathon, maar dan eentje met lezen i.p.v. lopen.

Mijn goal was om zeker 1 boek uit te lezen en zover mogelijk te geraken in boek 2.

Boek 1 is uit. Dus dat is gelukt: De negen prinsen (Roger Zelazny).


Datzelfde boek bevat ook deel 2 van de reeks Amber: Het vuur van Avalon. Daarin ben ik tot p. 78 geraakt. Maar ik heb nog de hele avond...

Kathleen, volgende keer doe ik weer mee!

2 opmerkingen:

  1. Super dat je je doel hebt gehaald! Bij mij was het iets minder deze keer, maar het bleek een veel drukkere week te zijn dan ik had verwacht. Pfoeh.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgende keer hoop ik iets meer te kunnen lezen maar ik vind het wel heel leuk om mee te doen! Op 1 keer na is mij dat toch al elke keer gelukt :) Hoop dat er nog veel read-a-thon's kunnen doorgaan!

      Verwijderen